fredag, januari 22, 2010

2010 - ett bättre uppdaterat år

Hej, ni få läsare som jag eventuellt har kvar. Tvivlar dock på det i och med dålig uppdatering.

Men nu är det ett nytt år!
Nya tag!

Dagens planer är att ta sig till jobbet som startar vid 12, slutar 16 = soft dag!
Sedan blir det lite fredagsmys, med min älskling fastän han ska iväg senare på kvällen och lira hockey i hans för små skridskor.
Imorgon dock ska vi ner till Göteborg! Och kolla Avatar 3D, jag ser så jäkla mycket fram emot det. Blir jag, Andreas, Lukas och Therese så det kommer bli en mycket bra lördag.

Men det jag ser fram emot mest är tisdag, för då ska jag förlänga naglarna, på tiden. Jag har ingen ork eller tålamod att sitta och fixa mina naglar själv, det är så jäkla pisstråkigt.

Älskar att snön ligger kvar på marken, men börjar kännas som töväder drar igång... Jag slirar bara runt när jag försöker gå, snön ligger som ett fint sandtäcke över gatorna.

Over and out!

1 kommentar:

Sofie sa...

ohhh, kom igen med bloggandet nu emma så att jag kan hålla koll på dig i jnkp :)