tisdag, januari 26, 2010

Jag är nyss hemkommen från stan.
Naglarna är fixade, långa och fina. Det är skönt att ha snygga och fräscha naglar för även om man har en dålig hårdag, eller en allmänt dålig dag, så är ändå naglarna och händerna fina.

Svängde in på The Body Shop också och köpte lite godsaker till kroppen.
Bland annat denna underbara handkräm till höger från Hemp serien.
Den absorberas väldigt bra in i händerna och är inte alls som många andra handkrämer som brukar vara kladdiga efteråt så man inte vågar ta på någonting.
Mina händer nu när det har varit kallt ute är super torra och Hemp Hand protector innehåller hampa(cannabis) som är en läkande växt för er som inte visste det. Så den återställer huden, vilket är super bra, framförallt för oss som lider av torra händer.

Jag kunde inte motstå och köpte även deras body butter i samma serie som handkrämen, så nu får vi se om jag får mjuka och lena armar och ben, och se hur det blir med mina gepardfläckar som jag har på magen. Jag är supertorr där och pigmenten har liksom flagnat av. Kirrar den det så vet vi med facit i hand att Hemp serien gör underverk.


Tills vidare!
Be cool, stay in school.

Inga kommentarer: