måndag, januari 25, 2010

Bio, sovmorgon och flytt-drömmar.

Då var det en ny vecka med nya äventyr(?)
Om det blir så äventyrligt vet jag inte. Men det blir nog en bra vecka, det är ju ändå löning idag.

Avatar i lördags var riktigt bra! Fick gåshud ett x-antal gånger. Men det var lite ansträngande för ögonen att kolla på 3D. Men det var ändå coolt.
Det är alltid kul att hitta på nått annat än att jämt befinna sig i Jönkan. Jag har en liten förälskelse till Göteborg, det är en mysig storstad med fina inslag av det pittoreska.

I söndags sov jag ut, gick endast upp ur sängen för att mamma ringde. Men fick ändå mycket gjort, hela lägenheten är städad och trevlig nu, lagom till att barnen kommer.
Och efter allt hårt slit unnade jag mig en svalkande ansiktsmask och en riktigt god middag.

Jag ser fram emot morgondagen så mycket, jag ska äntligen få iordning på mina tråkiga, halva naglar. Jag har liksom inget tålamod för att sitta och fila och måla naglarna själv. Jag tvättar nagelband och naglar that's it!

Drömde så sjukt inatt - Vi var tvungna att flytta ur lägenheten ganska så omgående från att vi hade fått reda på det. Då vi inte hade fått tag på nått nytt så flyttade Andreas hem till någon bekant och jag flyttade in till casa Widlert, von Knorring och Ivarsson. Vi hade grymt skoj, men det var inte alls lika roligt mellan Andreas och mig.
Jag vaknade sen av Andreas irriterande väckarklocka så jag vet inte hur det gick, men undrar vad den betyder. Ska vi flytta, eller borde vi flytta? Jag kommer i alla fall börja leta efter nått nytt nu åt oss. Kan vara skönt att lämna Öxnehaga, jag blir inte så ledsen då.

Tills nästa gång, ha det gutt!

2 kommentarer:

sofie sa...

ja visst var avatar bra! jag rös flera gånger jag med :) sjukt fint gjord.

Unknown sa...

my house is your house. alltid välkommen gumman!