torsdag, oktober 16, 2008

"Popcorn"

"Popcorn" jingeln ekar i mitt huvud, och jag har nu insett att;
"Shit, det är faktiskt jävligt mycket att plugga inför tentan"
Jaja, det är bara att kämpa!

Sitter hemma hos familjen i stockholm, ska faktiskt strax lägga mig och läsa lite i Grafisk Kokbok 3.0 och sen sussa någorlunda sött... Ni förstår, jag har blitt lite bortskämd, det är inte så roligt att sova ensam.

Har umgåtts med Angelic-pelis idag och har fått träffa hennes nya flamma, och han är riktigt trevlig. Lite flamsig men det diggar jag, kan ju bero på det nya kärleksruset också. Vem vet? Ganska troligt i och för sig, been there done that liksom och är fortfarande i mitt rus även fast "smekmånaden" enligt lag bör vara över nu då vi har kommit in i vardagen jävligt redigt. Men min gubbe är inte som alla andra. Det går liksom inte att komma ifrån, han ger mig värme och kärlek som inte är från denna värld, och det är inget jag skäms över att säga. Han är det bästa som hänt mig. Och även om det låter lite "konstigt" - så kan jag säga att om det fortfarande är vi om 10 år och vi fortfarande är lika lyckliga så är jag inte ett dugg jävla förvånad.
Det är en oövervinnlig kärlek.

Älskling, jag tror på oss!

Tripple T

Inga kommentarer: